“Canta qualche cosa anca per noi” lo pregano ora i compagni al fianco in guerra...cantare in guerra zêra la speranza. Ma si canta anca per ringrasiar, per amare, per smentegar, per i amici, per tante cose...a me piase cantar dopo bever un pochetin del vin...mi ghenò un`alma pi granda.
Ma signor, de che cosa parliamo? Bene, mi voi parlar del nono ANGELO AMBRÓSIO, ma questa storia a tanti ani ga scominsiar a Legnano, provincia di verona, itália.
Su pare zêra Giuseppe, fiol di Giovani ambrósio, tute due nati a legnano-itália. Giuseppe e Rosa (su mare) son rivati a Nuova Belun (sideópolis) nel 1891. Dopo di tanto laorar, ciapa un pò di soldi e compra un pezo di tera, ndove ga fato su vita e anca diese fioi. Uno di quei, zêra Angelo ambrósio, nato a 17 di genaio del 1911, a Nuova Belun (Siderópolis), ghenà una storia che lu quando zê vegnesto al mondo, inveci di piander lu gaveo cantar, furse próprio vêro.
Lu è stato in scuola solo trê ani e su pare che zêra suo insegnante. Dopo è sposato com Líbera dal farra e come quela volta nol ghenèra televisione e lê note ghe zêra piu scura, ga fato sedice fioi; ti te pensa quante manego dele sape lori ga spacá?
Mà angelo fino quando zêra ceo ancoi, sempre cantava com loro pare, mare, fradèi e i amici. Angelo e Fernando (uno di suoi fradèi) gavea in testa tante musiche, che bisognava trê di per cantar sensa ripétere una musica. Lu piasea cantar, pescare, la cacia e suonar la fizarmonica, ma sempre com molta devosione in DIO. Aladino (su fiol) me ga dito che quando su pare stea per morir, ga scominsiar a cantar a la sera fino a nantro di, e solo se è fermato nela ora che Dio gà ciamà per vivere nel paradiso.
A 26 di agosto del 2010 lu parte di questo mondo. Cantare sempre, eser alegro, simplice e dormire con la mente tranquila e serena di aver fato sempre le cose correte, Angelo Ambrósio è un esempio a tuti quanti. Mà la sua stória non zê fermata ancora, un naltro di parleremo del Gruppo Bellunesi......... steme bem!